All I wanna do is spend a little time with you

Tänkte uppdatera bloggen hastigt. Stannade hemma idag från skolan, har mått jättedåligt hela dagen. Vad är det nu för fel på mig? Nå jag har fått sova ordentligt nu så mår förhoppningsvis bättre imorgon.

På lördagkväll fick jag besök hem till mig av finaste tjejerna plus några killar. En myskväll blev plötsligt till en mindre fest.. Precis som det brukar gå då alltså. I säng var jag först klockan 5. Igår gjorde jag inget annat än att ta en kort promenad i snöyran, duscha och så blev det en riktig myskväll senare :)


Har också fått en hel bunt nya favoritlåtar de senaste veckorna. Kolla min Spotifylista om ni vill veta vad jag lyssnar på! En av de bästa är i alla fall Figure 8 av Ellie Goulding. Också låten In Love with The World av Aura Dione spelas hela tiden här, fast den är redan över ett år gammal? Jaja. Nu ska jag laga plättar och räkna matematik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback