En apa som liknar dig

Skulle just publicera ett långt inlägg om hur skit killar är. Hur dom aldrig kan bete sig och alltid bara är i vägen. Hur dom så lätt kan förstöra våra liv genom att låta oss bli förälskade i dem. Blablabla. Men jag tror vi får nöja oss med en lite kortare och mindre argsint variant.
 
Alla tycks ha pojkvänner för tillfället medan jag försöker att undvika dem så bra det bara går. Jag har faktist annat för mig än att ägna all min fria tid åt någon pojkvän som bara sviker och sårar en till slut. (Jaja det stämmer väl inte alltid, men ändå!) Jag vill veta vad jag ska göra med mitt liv innan jag kan räkna med någon annan i det. Just nu kan jag inte se mig själv bo kvar här i Finland i framtiden och hur skulle det då gå om jag har en pojkvän här som håller mig kvar?
 
Klart att jag önskar mig den perfekta mannen, men han och mina ofödda barn får vänta där ute någonstans tills jag är redo. Haha. Nu ska ni se att jag redan om någon månad hittar en kar åt mig..
 
Fina Frankfurt
 
Har läst på prov hela eftermiddagen och unnar mig nu att se på det senaste avsnittet av 90210. Borde gå och se om jag har någon choklad gömd i mitt rum nånstans. Kanske jag orkar läsa ännu en stund ikväll om jag laddar nya krafter först. Och fast jag klagade på killar just så måst jag bara säga att jag är på otroligt bra humör idag! Hoppas det håller i sig resten av veckan, men antagligen. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, om vi ska säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback