En lördag med tjejerna

 
Ett par till nya örhängen. Köpte dem igår i Gina. Hade annors en superkul dag i stan med Pau och Josefin som också hängde med oss senare. Mumsade på Fazer's café, åt Mövenpick glass och kom hem med ganska mycket fina saker! Haha, julklappspengarna börjar vara slut snart.. Nå till lite kul ska de väl ännu räcka! 
 
Var riktigt ute på en lång morgonlänk med hunden idag när jag vaknade klockan 11. Den lilla sötisen har blivit rätt så lat, fick verkligen släpa honom efter mig hela vägen och stanna gjorde vi varannan minut. Nu måste jag gå i en dusch och fixa här hemma. Redan om några timmar börjar mina tjejer komma hit. Får se hur den här kvällen slutar :) Jag vet bara en enda sak och det är att vi ska ha roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback