Finally

Kvällen hemma hos mig på lördag blev lång, händelserik och jättekul! Det kom lite olika människor på besök senare mot kvällen och klockan 2 gick vi som ännu var kvar ut. Efter franskisar på Catello mitt i natten orkade vi fara iväg på efterfest ännu till klockan 7 på morgonen. Halv 10 var jag hemma i egen säng. Hops.

Pga den korta sömnen jag sedan fick var krafterna helt borta resten av söndagen. Beställde pizza hem, for på en serendidejt med flickorna och sedan blev det mys framför tv:n med Fifa och film. Nu ligger jag i sängen, men ska snart hoppa upp i duschen eftersom det faktist är nyårsafton idag! Kl 2 far vi iväg till Borgå på bröllop. Min äldsta kusin ska både gifta sig och få barn så småningom. Grattis till honom och hans blivande fru och ett gott nytt år till er alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback