Genomgång

Tänkte egentligen göra ett inlägg med bilder från det gångna året, men mina bilder är verkligen huller om buller på datorn så det orkar jag inte med just nu i alla fall. Hittade en bild som beskriver en stor del av året i alla fall!
 
 
Haha. Man kan lugnt säga att det har blivit en hel del festas med de här tjejerna. Och ni andra, döm oss inte för att vi lever livet och har kul medan vi ännu kan. Osvosv blabla. Ta det lugnt och bete sig ordentligt hinner man göra resten av livet. Inte idag.
 
Fixade just ihop ett diagram över mitt mående 2012. Lite missvisande på endel ställen, men så här har det varit i stort sett. Tror att det var bra för mig själv att rita upp det här och gå igenom saker som hänt och fundera över hur jag har mått. Orkar inte börja förklara här nu varför det ser ut som det gör, de som känner mig vet säkert ungefär.
 
 
Var dessutom till läkaren idag. Kom överens om att jag ska försöka sluta äta min medicin. Har försökt förut, men inte klarat av det. Men hej, tredje gången gillt, eller hur?! Har trots allt ätit den i över fyra år nu.. Om ca 3 månader vet man om jag kan sluta helt eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback