Jag är hemma!

Tillbaks i snöiga och iskalla Finland. I Frankfurt hölls ändå temperaturen kring 0-4 grader ungefär. Lite snö kom det där, men det smalt bort genast. Kan bara säga att det här säkert var den roligaste resan jag har varit på! Berodde till en stor del på sällskapet, men jag tyckte också jättemycket om staden i sig.
 
Kom hem till Karis klockan 2 eller 3 på natten och somnade i egen säng. Skönt. Vaknade först efter klockan 5 idag på eftermiddagen, så dit for den skoldagen.. Var alltså tre nätter i Frankfurt och det blev utgång alla kvällar med tjejerna. Därför känner man sig väl också en aning död. Träffade en massa nya människor över allt från olika delar av världen. Hängde bl.a. med killar från Spanien, Chile, Filippinerna, Kalifornien, London, Liverpool, Cypern och så klart från Tyskland. Såå kul och det bästa var att man fick öva upp sin engelska!
 
Nu ska jag föra över alla bilder från kameran till datorn och så får ni senare ett inlägg med lite mera detaljer om vad vi gjorde och såg under resan.
 
Issu inne på Hot med martinin i högsta hugg (instagrambild).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback