Julafton och så

Firade som vanligt jul i Borgå med närmaste släkten. Lika mysigt som vanligt. Är nu hos pappa och ska fira jul med honom och resten av hans sida av släkten på onsdag. Jee mera paket! Höhö. Skulle kunna skriva något extremt moget om att julklappar inte betyder så mycket egentligen och att det är tanken som räknas, men shiiet vad kul det är att få dem! Jag är lite fånig och barnslig jag vet, men det får man också vara. Om ni vill veta vad jag fått i julklapp hittills så: Plånbok från Ted Baker (vilket var det enda jag önskade mig..), jättebra hårprodukter, två nya sport bh:n, en pyjamas, Iphoneskal, såndär sak som man har för ögonen när man sover haha, någo smycken, dynvar och påslakan, yllesockor, body lotion, pengar och choklad för resten av året. Jättefina paket och inget onödigt. Tack alla! Av mamma så fick jag ju också Frankfurtresan och SHM till "julklapp" typ.

Imorgon ska jag ta det riktigt lugnt. Senare mot kvällen blir det kanske en träff med bästa kusin. Försöker blogga också om jag hinner. Nu lägger jag in några oseriösa bilder från idag och sedan är det gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback