SHM och julfest

Okej. Uppdaterar bloggen igen ett varv då. Igår for vi med tjejerna in till stan där vi åt på restaurang (kinesisk ofc.. höhö) innan vi drog iväg till Hartwall för att se på Swedish House Mafia. Nog måste jag ju säga att de tre killarna ägde hela stället fastän de tog upp så pass lite plats på scen. Det var feelis i hela hallen och alla stod och shakeade loss. Extra plus ska de ha för de skitcoola ljuseffekterna!
 
 
Alla bilder är tagna från videon jag spelade in. Därför är kvalitén lite sämre.. Men stor skillnad. Ni ser i alla fall hurdan feelis det var där! Jättekul kväll :)
 
Bra feelis var det också idag på skolans julfest. Alla hade helt superbra program, speciellt lärarna var otroligt roliga! Själv var jag med i en grupp där vi var sammanlagt 9 tjejer från oss fortsättare - Vi hade en dansshow där vi försökte bjuda på oss själva och jag tycker nog att vi lyckades med det ganska bra. Bl.a. dansade vi till Call Me Maybe, Gangnam Style och Dansa pausa. Före programmet började åt vi julgröt och då var jag ännu finklädd, sedan bytte vi om till våra scenkläder. Synd bara så hann jag inte ta någon bild på festkläderna, tyckte själv att hade lyckats få ihop en fin look.
 
Körde även för första gången inne i stan idag. Gick väl helt okej förutom ett hjul i en snöhög i ett skede.. Någo små pojkar som gick utanför skrattade åt mig och när jag kom loss applåderade dom. Pff. Men här får jag faktist skylla till en viss del på mamma. Hon både skrek och så skrek hon helt underliga instruktioner åt mig. Bäst går det när jag helt får sköta saker och ting själv. Imorgon blir det mera körande! Och jo, det är ganska kul att köra bil, men inte riktigt lika lätt som jag trodde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback