Skön fredag

Efter skolan gick jag med några tjejer från skolan till Lilla Hembageriet som har bytt lokal till en större och finare. Det var faktist trevligt där! Sedan hem via butiken där jag köpte sallad och grillad kyckling. När mamma kom hem for vi ut i mörkret och övningskörde en stund. Riktigt kuul, har till och med lärt mig att backa sakta och fint..
 
Besökte Knäppen på kvällen där jag åt sniglar till förrätt och sedan lövbiff. Efterrätt fanns det faktist inte plats för efter det mera. Imorgon har jag planerat in julshopping med mamma i Ekenäs, övningskörning och Miss Raseborg med tjejerna. Kvällen är ännu helt utan program?!
 
 
Mums. Det enda nyttiga jag har ätit den här veckan. Hops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback