Tuta och kör

Ou yes det är söndagkväll. Det har varit helt ljuvligt vinterväder idag, så jag och mamma passade på att fara ut och övningsköra för första gången! Gissa om det var nervöst att sitta bakom ratten när man aldrig förut har rört en växelspak. Jag har ju kört min moped ett par somrar, så kan åtminstone en del om att vara ute i trafiken med alla trafikmärken osv. Det som är knepigt är att växla utan att hela bilen stannar och att backa. Speciellt nu när det är snö överallt så blir man helt virrig när man ska se i backspegeln och försöka gissa sig till åt vilket håll man ska svänga. Nå mamma tyckte väl att jag skötte mig riktigt bra i alla fall :)
 
Såg just på New Year's eve med familjen, senare blir det Solsidan och plättar. Och vet ni vaad!? Jag får äntligen börja träna igen! Fick tillbaks min 'grundkondition' under resan till Frankfurt då vi gick omkring dagarna i ända och sprang runt, så nu är det bara att börja fara på länk och träna ordentligt igen. Sakta men säkert. Börjar med en länk ikväll bara allt vatten jag just drack sjunker lite. Hur mycket jag alls orkar springa vet jag inte, men någonstans måste man börja.
 
Stal Issus fina bild på mig och Janni i Frankfurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback