Första och sista inlägget för idag

Jag lever! Fast jag mår riktigt skit. Själva operationen gick jättebra, men fick väldigt hög feber under natten och halsen mår allt annat än bra. Mamma fick åka iväg till ett apotek kl 3 på natten efter en febertermometer och sedan måste vi nästan åka iväg till sjukhuset eftersom min temperatur låg uppe vid nästan 40 grader. (Och då ska ni veta att jag har ätit både antibiotika och värkmediciner, alltså borde inte febern stiga så där..)
 
Sry men nu måste ja avsluta mitt inlägg och fortsätta sova. Tog just en jättestark värkmedicin och mår lite illa. Ska ändå vara duktig och lägga upp en bild hit ännu.
 
 
Låt mig presentera dagens lunch. Tog omkring en timme att få i mig hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback