Julklappar

Nästan en månad kvar nu till julafton. Känns lika konstigt som alltid. Tiden går så fort! Om en vecka är det självständighetssupé i skolan och om 10 dagar far vi till Frankfurt. Fick dessutom polislovet tillbaks idag, så jag får börja övningsköra nu! Om jag inte skulle vara sjuk dvs.. Men tammitusan jag ska bli frisk fort nu. 112 dagar kvar till myndigheten.
 
Men ja. På tal om julafton så måst jag ju berätta vad jag önskar mig i julklapp. Hihi.
 
Min nuvarande bärbara dator har nog sett sina sista dagar snart. En MacBook skulle inte vara helt fel. Designen är så sjukt snygg. Ska tala med min egna IT-chef till pappa och se vad han säger om saken. Han valde ut min nuvarande dator och den har varit helt great i alla dessa fyra (?) år.
 
Min andra önskning är något från Ted Baker. Helst en plånbok eller ett Iphone-fodral. Haha, jag kan allvarligt stå och se på hans designer i tusen år om jag hittar något från honom i butiken. T.ex. Stockmann har ganska mycket fina saker från TB. Allt är bara så dyrt.. :(
 
Känner mig som ett litet barn inför julafton och vill utöver det här jättegärna ha en massa småsaker. Snälla julgubben, hämta med dig smycken, strumpor, underkläder, presentkort, spel, skönhetsartiklar, böcker och annat kul åt mig! Och glöm inte en massa godis! Helst choklad. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback