Just one last time

Gissa hur skönt det har varit att få sova hela natten utan att måsta stiga upp och ta mera värkmedicin?! Eller jag vaknade nog på natten någon gång och mamma kom och gav hostmedicin åt mig, men that's it. När jag sedan steg upp halv 8 värkte nog halsen ganska ordentligt. Bättre än igår i alla fall.
 
 
Mamma har dekorerat så fint med jultomtar i fönstret. Nej, jag tycker inte så mycket om julpynt. Kanske man kan ha en liten julgran och sätta några levande ljus runt omkring i huset, sedan börjar det räcka.
 
Håller då inte på att DÖ av smärta idag, så tror att jag far till pappa över veckoslutet. Det är väl inte så stor skillnad om jag ligger hos mamma i sängen och glor eller hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback