Köttbullarna gömmer sig



Hade Sara här på besök hos mig efter skolan. Hade köpt lite mumsig mat och försökte skriva våra försenade modersmålsuppsatser. Hehe hops.
 
Lyssnar på Swedish House Mafia och taggar inför konserten den 20 december. Köpte biljetter idag med tjejerna, kommer bli sjukt kul! Fick sittplatser nere mitt emot scen, så riktigt jees :) Tack till Linda som var jättesnäll och köade för vår skull också!
 
Tänkte dra lite träning idag ännu eftersom klockan inte ens är 6. Ska försöka mig på en länk - flunssan har gett med sig och foten har mått riktigt bra den senaste veckan. Hoppas hoppas hoppas att den inte blir sjuk genast igen. Som tur får jag ändå operera den i något skede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback