Me and my Nikon



Ny kamera och en del andra grejer från igår. T.ex. hittade jag blusen ovan i Gina Tricot samt en topp och några ringar och örhängen. Sedan köpte jag både ett rött nagellack (favoritmärket Mavala ofc) och ett rött läppstift från Viva la Vida. Måste rekommendera läppstiftet - hållbar färg och det har en behaglig doft och det gör inget om man skulle få lite i munnen eftersom det inte smakar så illa heller som vissa andra läppstift gör.

Har inte hunnit kolla så noggrant på kameran ännu, men den tar verkligen bra foton fast det är dålig belysning i rummet. Ska fördjupa mig en aning i alla inställningar ännu. Det är en kompaktkamera, så det är inte alls lika invecklat som på en systemkamera, men någo måste jag väl ändå lära mig. Måste också köpa något slags fodral eller skydd till den, så om ni vet någon butik som säljer snygga sådana så tipsa mig!
 
Min andra rekommendation för dagen är burken med body butter, också från Gina. 2 eller 3 euro kostade den, så not bad. Blev helt förtjust i den när Issu hade med sig en likadan till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback