Sick of being sick

Jahas. Så har man anemi också. Mamma har köpt järntabletter åt mig och lagat både spenatplättar och spenatsoppa. Tycker synd om dem som lider av anemi nu när jag vet hur jobbigt det är. Yrsel, hjärtklappningar, trötthet, blekhet, huvudvärk och så bultar det något fruktansvärt i öronen hela tiden. Tur så beror min anemi bara på att jag förlorade så mycket blod på lördag, vilket betyder att jag snart är i skick igen.
 
Gick till biblioteket idag med en försenad bok och måste sätta mig ner där en stund och vila pga hjärtklappning och yrsel. Je. Hur mycket jag än försöker äta och dricka så mår jag ändå inte bättre. Vad jobbigt. Imorgon skola, läkare och så kommer mormor hit och sköter om mig.
 
 
 
Med eller utan blixt?!
 
Såg just Black Swan med syster och nu blir det hopp i säng. Hoppas på en bättre dag imorgon med mera krafter och ett piggare humör. Ni vet inte hur jag längtar efter att få vara helt frisk igen och kunna göra alla roliga saker jag inte kan nu, satsa mera på skolan och komma igång med träningen! Helt sjukt hur jag ens har överlevt det här senaste året med så lite träning som har blivit av. Någon månad under sommaren kunde jag träna som vanligt, sedan blev jag sjuk igen. Okej, vem annan tycker att min blogg är en aning deprimerande för tillfället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback