Sry

Orkar inte ens blogga just nu. Halsen har bara blivit värre sen tisdag och jag gör inget annat än sover, vaknar och gråter av smärta, äter medicin, äter någon mat medan jag gråter lite till (jo, det tar faktist så sjukt..), ligger med en isbit mot halsen före jag somnar om igen. Sedan börjar allt på nytt.

Ni förstår säkert hur jobbigt jag har det när jag gråter åtminstone fyra gånger per dag, blir utslängd ur kurser pga för mycket frånvaro och antagligen måst gå gymnasiet på fyra år. Jag har påriktigt varit sjuk nu så det räcker för resten av livet. I över ett j***a år har det hållit på och jag har varken kunnat träna eller studera ordentligt. Inte en enda period eller provvecka i gymnasiet har jag varit frisk.

Hoppas den här skiten äntligen skulle vända nu efter operationen, för jag börjar vara riktigt urled på det här.

Aja. Ett par av sjuksköterskorna vid operationen trodde inte på att jag var 17 år.. Men vem sku nu de när man ser ut så här?


Kommentarer
Ik

Vi får nog ut dig ur byggnaden på 3 år ! Kämpa på :)

2012-11-22 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback