Do you remember?

Har haft ett jättebra höstlov och inte hunnit uppdatera bloggen alls. Sry. Men jag lever i alla fall och skolan börjar imoron. Shoppade int nästan någo alls i Sverige fast det var det som var meningen. Se nu - så fort man har både pengar och tid att shoppa så hittar man ingenting! Nåja, en ny jacka från Helly Hansen hittade jag och så köpte jag min favorit Britney Spears parfym på båten.

På lördag blev det shopping i Hesa istället och där hittade jag faktist ganska mycket fina nya saker :) Sedan lunch med syster på kinesisk restaurang och efter det på bio med mamma. Till sist 200-årskalas inne i centrum där pappa och Molly uppträdde samt pappas band. Pappa och hans tre kompisar firade födelsedag tillsammans. Lyckad fest. Kom hem till Karis klockan 3 på natten och såg på skräckfilm med Simon. Somnade båda i soffan och sov där sött :)

Har hoppat över en massa roliga detaljer som har hänt under helgen, men orkar nog inte skriva ner allt här heller! Skulle också bli tråkigt för er att läsa precis allting jag varit med om. Eller?

Har firat söndagkväll med mamma och syster framför tv:n med Solsidan och chokladbananer och glass. Mysiigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback