Dumma provvecka .

Skrev engelskaprov idag. Hade tydligen missat något när jag var sjuk, så en hel uppgift for riktigt åt rumpan. Imorgon matematik, hoppas att det går någolunda bra. Har ändå övat på det hela kvällen nu.
 
Har sovit riktigt dåligt de senaste dagarna, ända sedan senaste onsdag egentligen. Var så trött idag efter provet att jag somnade genast jag kom hem och sov till över kl fem på eftermiddagen. Fattar inte hur jag orkade fara på länk igår med tanke på all sömnbrist?! Nåja, inatt ska jag sova lite mera. Imorgon kanske det blir en sväng till Ekenäs och på torsdag ishockeymatch med syster! På fredag är det guläbben som jag är med och ordnar :)
 
 
Dessutom har jag bara fått i mig en såndär portion siskonkorvsoppa med 230 kalorier idag. Ajaj Mimmi. Min hälsa är verkligen inte på topp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback