Iphone cases .

Sry! Det blev ingen bloggning igår, jag vet, men nu är jag här. Sitter redo framför datorn med nytagna bilder på mina två nya Iphoneskal som jag köpte på lördag. Hann och orkade inte blogga igår eftersom jag först chillade med Simon hela dagen och sedan fick jag besök senare på kvällen också av en kompis. Idag har jag skrivit ett underkänt finskaprov, haft besök av lite killar från Axxell och fått mormor hit. Passar bra eftersom jag är hemskt förkyld och hellre ligger i sängen och läser på prov än springer ut med hunden.
 
Well well. Shoppade som sagt på lördagen i Hesa med mamma. Hittade en vinterjacka, vilket var det jag egentligen var ute efter. En röd Everest. Hittade också världens ljuvligaste Helly Hansen jacka, men priset var aningen för högt så kanske önskar mig den till julklapp av farmor och farfar :)
 


Visst är de fina? Det gula är från Clas Ohlson och det gröna i metallic från H&M. Senast jag shoppade i H&M så blev det över 50 euro att kosta och då fick jag ett 5 euros presentkort att använda under den här veckan, så jag fick i princip både telefonskalet och en fin mössa för 2,95.

Aja, märks det hur mycket jag tycker om Iphoneskal när jag tar värsta proffsiga bilderna på dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback