It's a good day .

Fick skjuts med Sofia i hennes bil till Hesa idag. Studiebesök i riksdagen stod alltså på programmet. Helt intressant var det! Lunchade på Picnic och hittade en snygg läderjacka inne på Gina Tricot. Ajo - ett nagellack kom också med lite sådär "av misstag", haha.

När vi slutade gick jag till Finnkino och köpte en Slush ice medan jag väntade på syster. Åt kebab och ris på I love food, men orkade knappt med halva portionen ens efter den sena lunchen.. Nåja. Nu sitter jag på pappas jobb eftersom jag far till Borgå idag ren. Det är filmdag i skolan imorgon så passar på att fara och träffa småbröderna istället eftersom jag inte hinner göra det så ofta. Är där till torsdagmorgon och på torsdageftermiddag avgår båten som jag och mamma ska med till Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback