Lite problem

Okej nu tänker jag blogga om kanske lite privatare saker.. Har ätit p-piller i nästan tre år tror jag, men slutade för ett par månader sedan eftersom jag kände att jag inte behövde äta dem mera för någon speciell orsak. Min kropp har ändrats jättemycket efter det. Jag har gått upp säkert 4-5 kilo trots att jag äter och tränar lika mycket som förut. Läste runt lite på internet just och det verkar vara ganska vanligt med viktuppgång i samband med att man slutar äta p-piller.
 
Dessutom nämnde jag ju redan tidigare om att jag kanske har underfunktion i sköldkörteln och sämre ämnesomsättning, vilket också leder till viktuppgång. Så med den här farten kommer jag bli värsta tjockisen ju! Hjälp!
 
Måste tala med en läkare så fort jag har tid. Borde ha en läkartid ganska snart tror jag. Jag tål inte att väga mer än mina vanliga 49-50 kilo, men knappast kan jag nu sluta äta heller bara för att min ämnesomsättning är helt åt rumpan. Hoppas att läkaren har något vettigt att säga och att det finns någon medicin jag kan äta.
 
Snälla, om någon annan har varit med om liknande, kommentera gärna!

Kommentarer
Anonym

Jag har precis samma problem! Men jag slutade äta p-piller och blev smalar, sluta äta dem och träna

2012-10-28 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback