Nikon Coolpix p310

Tjeena. Måndag idag och fick se Issu och Janni för första gången på nästan två veckor! Jeei. De har skaffat en liten hundvalp som är såå gullig så måst fara nån dag den här veckan och se på den :)
 
Annat då? Har suttit hemma hela dagen och läst. Finskaprov imorgon på omtentamen och mamma har lovat att köpa en ny kamera åt mig om jag blir godkänd. Men det blir jag ändå inte så får väl bara köpa den själv. Ååååhh vad ska jag göra när det här med finska är helt omöjligt för mig?!
 
 
Vad tycks om en sån här? Det är en kompaktkamera från Nikon. Någon som har erfarenheter av en sådan eller vet om den är bra? Enligt olika tester och recensioner jag har läst verkar den i alla fall vara helt super. Priset ligger just nu vid ca 300.
 
Nu läsa finska igen. Var ute på en kvällspromenad just så att huvudet sku kännas lite bättre och förhoppningsvis ta in lite av alla ord jag försöker lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback