How do you like me now?

Ojojoj.. Har läst finska i nästan en timme nu! Huhhu säger jag bara. Så mycket finska har jag inte läst på säkert ett halvt år. Om en stund kommer min tjej hit och då ska vi gå ut på kvällspromenad. Har redan sökt fram min enorma halsduk ♥
 
 
Uppdatering; Hann aldrig publicera inlägget innan jag for ut, så gör det först nu. Det blev en riktigt lång promenad/power walk med Janni! Först till Evalds och sedan ända ut till Abc och Shell där vi träffade några av dom bästa ekenäsborna :)
 
Nu måst jag få i mig lite ordentlig mat med salt i eftersom jag bara har ätit choklad hittills idag. Duktigt Mimmi.

Kommentarer
majsan

Hej. Läste ja rätt? Bor du ensam? Kan du berätta lite mer om de o visa bilder på lägenheten i ett inlägg? :) fin blogg :)

2012-09-25 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback