Några tankar så här på kvällen .

Ligger här i sängen och funderar på ett och annat. Funderar på saker som borde göras.

Jag borde lacka naglarna. Just nu är dom ännu röda från förra veckans torsdag, alltså slitna och fula. Tre stycken naglar är faktist rosa.. Fint.
Jag borde också sätta i gång med en uppgift i psykologin samt lära mig lite finska inför det kommande provet. Till sist ska jag beställa en prenumeration på Hbl! Får riktigt 50% rabatt eftersom jag är studerande och bor ensam. När man prenumererar på tidningen har man dessutom möjlighet att läsa den på nätet samt via deras App till Iphonen. Super.



Alla bilder och foton här på bloggen är tagna av mig om jag inte säger något annat, så snälla kopiera inte utan lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback