Not so keen any more.

Vet ni vad? Det är riktigt tungt att festa! I alla fall när man festar till klockan halv 9 på morgonen. Tummen upp. Tog sista tåget till Ekenäs igår, sedan var det fest hos Jouni. Det var inte allt för mycket människor där, men ändå var det en av dom roligaste hemmafesterna jag varit på. Skulle inte egentligen ha fått bli där hela natten för mamma, men lyckades på något sätt få henne övertalad :)
 
Följde kusin till bussen idag och före det var vi på kinesiska restaurangen och äta. Usch vad mycket pengar jag har satt på mat det här veckoslutet! Helt klart över 50 euro. Haha. Konstigt att jag inte är tjockare än vad jag är.
 

Mina sötisar läste dagstidningen med mig..
 
Nej nu dör jag just av trötthet. Vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer att vara att stiga upp och gå till skolan på morgonen. Ska bara sätta diskmaskinen i gång och sen i säng. Natinati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback