Okej, frågorna nu då ..

Jokerit eller HIFK?
Hifk såklaart :) Har hejat på dem ända sedan jag började bry mig om ishockey över huvudtaget. Bodde då ännu i Hesa, och där hejade många kompisar också på Hifk. Dock är det först 2 eller 3 år sedan jag började fara och se på deras matcher live. Har redan två stycken inbokade i kalendern här senare på hösten!
 
 
Varifrån köper jag mina Iphoneskal?
Tror att personen som frågade menade skalet som jag har på bild här nedan om. Det köpte jag från Importgrossisten.se tillsammans med några andra. Snabb leverans och riktigt förmånligt. Rekommenderar. Har också beställt skal från både Skinz.se och Mytrendyphone.fi, som också var riktigt bra.
 


Berättar mer om hur det är att bo ensam i ett annat inlägg. Nu måst jag verkligen läsa psykologi, stannade hemma från skolan idag med riktigt röd och sjuk hals. Ni vill inte ens se bilden jag tog och skickade åt mamma (och Issu, haha). Hela kroppen värkte när jag vaknade, men efter ett kilo burana och finrexin så känns det aningen bättre.
 
Oj kära nån. Hur ska provet riktigt gå imorgon? :/ Har inte varit helt frisk en enda provvecka i gymnasiet ännu!

Kommentarer
Emilia

Du borde fa och kolla att du inte har angina för jag hade typ för nån vecka sen och halsen var bara jätte röd så brydd it mig så farligt o sen for jag på konsert och kom hem me 40 graders feber så far och kolla, det är även tydligen ganska många som har så! Krya

2012-09-27 @ 18:01:32
URL: http://emiliateresia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback