Ice latte

Har haft en skön dag. Promenerat mycket ute i solen, träffat mormor i Östra centrum och ätit gott. Köpte en cruiser board inne i Stadium, men mer om det senare! Jag fick även ut mitt rellaprov med en fin 8:a på. Hade fått fulla poäng på alla svar, men hann aldrig skriva något svar på sista frågan. Nå, lika nöjd är jag med en 8:a som med en 9:a eller 10:a. Det var en lite roligare provutgivning än vanligt då vi hade en kille från Hare Krishna på besök som fick berätta om sitt samfund och vad de riktigt håller på med. Förstår mig ändå inte riktigt på de där extremt troende människorna.
 


Supergod mat på en restaurang som tydligen ägs av Fazer inne i Itis med mormor. Till efterrätt tog vi en ice latte på Café Faster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback