Vappen då

Har en fin vecka både bakom och framför mig. Jag har fått vara mycket med både Alfons och kompisarna. T.ex. på lördag hade vi en riktig tjejkväll ute. Besökte Fé i Ekenäs och sedan blev det ännu Nox en stund för min del. Bäst märks det ändå på kontot att man har haft det roligt.. Borde verkligen försöka hålla i mina pengar nu en stund.
 
Kom hem idag på kvällen till Hesa efter att ha lagat god mat hemma hos Alfons tillsammans med Jonas och Alle. Var nästan glad över att komma hit eftersom jag redan imorgon på dagen får åka tillbaks till Karis! Men före det ska jag gå lite på stan och fixa några saker. Många har sina festplaner för imorgon redan klara, men jag tar dagen mest som den kommer. Det enda jag vet är att jag först vill hänga med tjejerna och sedan med Alfons, antagligen i Ekenäs.
 
En som är finare än någon annan.
 
Jag är inte alls så farligt trött ännu eftersom jag sov en bra timme med Kajsa på dagen då jag agerade barnvakt. Också på natten fick jag säkert över 9 timmars sömn. Ska i alla fall försöka börja sova om en stund så att jag är riktigt pigg imorgon. Hoppas att ni alla har en bra vappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback