My head is a jungle

Huh vilken kväll igår! Festandet började ovanligt tidigt och skicket var också där efter. Redan före klockan 8 var jag och tjejerna i Nox på förfest. Alla möjliga konstiga saker hann jag med innan det var dags att fara på efterfest dit jag dessutom gick i någon annans skor.. Nu får det vara paus med festandet igen några veckor framåt. Skönt så :)
 
Så här såg jag ut på onsdag. Toppen är helt klart min favorit för tillfället och örhängena är också nya. Sry för den dåliga kvalitén.
 
Så gott som alla andra börjar skolan nu den här veckan, men då jag går i kvällsgymnasium så har jag ännu ca tre veckor ledigt. Vad ska jag hitta på då? Måst försöka förbereda mig lite inför skolstarten; se vilka kurser jag ska gå, köpa böcker och allt möjligt. Ett dumt år kvar ännu och sedan kan jag göra nästan vad jag vill! Sverige lockar nog rätt så mycket måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback