När det är som sämst måste man vara som starkast .

Dagen började riktigt dåligt, så senare mot kvällen bestämde jag mig för att pigga upp mig själv. Satte på mig lite bättre kläder och drog med syster in till centrum. Först gick vi in till Stockmann för att se om de hade några snygga plånböcker. En ny Ted Baker ska det bli bara jag kan bestämma mig för vilken färg jag vill ha! Sedan köpte vi en hel del Reese's peanut butter cups samt Pepsi Max och tog spåran hem.
 
Sista allsången på Skansen började perfekt då vi kom in genom dörren. Tror att alla ni läsare också håller med om att Måns måste vara Sveriges snyggaste man!
 
 Kanske inte Finlands snyggaste tjej (idag), men bra så här för att vara en dålig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback