Back to premium

Uppdaterade nyss min Spotify tillbaks till premium, härligt. Håller på att uppdatera min playlist med en massa bra låtar. Usch, det har varit jättetråkigt utan Spotify Premium då man inte kan lyssna via Iphonen eller något alls. Dessutom är väl kvalitén på ljudet bättre med premium? Jaja, rekommenderar hur som helst det till alla er som tycker om att lyssna på musik. Kostar 9,99 e/månad.
 
Igår hade jag giirlsen här hos mig samt några andra och skoj var det. På söndag det var det myskväll och övernattning hos twinsen med Emma. Försöker hålla ett rätt så fullt schema den här veckan så att jag inte ska tänka och sakna för mycket. Kör imorgon till Hesa med mamma för att träffa mormor och sedan far jag till Borgå. Hem igen på torsdag då det är innebandymatch och möjligen en kusin på kommande. Eller hem och hem, om ca en vecka är mitt hem i Helsingfors igen efter 6 år i Karis. Den första mars är jag officiellt inskriven som hesabo.
 
Söt jag var igår.

Kommentarer
Anonym

Flyttar du ensam till en lägenhet i Helsingfors eller med din familj,och varför flyttar du/ni bort från Karis?

2013-02-20 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback