Bu blä sjuk

Uppdaterar från sängen som jag har legat i hela dagen. Okej nä, jag var faktist till butiken efter wc-papper och näsdukar och så tog jag en låång tupplur i soffan. Orsaken till min lathet är feber och snuva. Snorade ganska mycket igår redan och under natten smög sig febern också på. Trots det hade jag en helt mega bra dag, var i farten från kl 8 på morgonen till 10 på kvällen då jag kom hem igen. Hade läkarbesök i Ekenäs, åt på Harolds med Paulina som jag hängde med i flera timmar, köpte nya byxor och en ny tröja, var på kaffe med Emma, senare med twinsen i Serendi ett par timmar och när jag kom hem blev det filmmys. Dessutom köpte mamma biljetter åt mig och Pau till Mange Makers den 22.3! Riktigt V.I.P och allt, jee. Blir första gången jag går ut som 18-åring här i Finland, födelsedagen firar jag ju i Paris!
 
Tråkigt att jag skulle bli så här sjuk idag, hade planerat att träffa Emma och gå på match med henne. Mamma och Molly är på väg hem hit till Karis nu för att sköta om mig, hihi.
 
En så här söt bild får ni på mig och Emma från förra gången vi var på match.
 
Aja, fick en till kommentar om varifrån mitt turkosa Iphoneskal är. Hittade det faktist i H&M. Riktigt billigt var det också, 5 eller 6 euro kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback