Hot right now

Äntligen ligger jag i min säng efter en lång dag. Det var start klockan sju på morgonen till hesa med mamma. Fick köra hela vägen till hennes jobb, roligt med morgonrusning och allt. Tog mig därifrån vidare till mormor med metron. Slöade en stund framför tv:n innan vi gick in till Östra centrum och Itis som köpcentret heter nu för tiden. Sedan tillbaks till mammas jobb och iväg med vår hyrda paketbil. Fick både en soffa och en säng in till nya lägenheten.

Kom hem omkring halv sju till Karis. Var på en riktigt ordentlig länk och fastän både mitt knä och min vrist värkte lite så klarade jag av en konstigt lång sträcka. Hade som vanligt några korta pauser då jag gick.. :) Skönast för vristen så.

Nu har vi tömt lägenheten på rätt så mycket saker och det börjar vara ganska tomt. Imorgon kör vi in till stan med grejjorna och själv kommer jag tillbaks till Karis på eftermiddagen igen. Måst ju njuta av vår lägenhet ännu några nätter till så länge vi har kvar den!

Okej, det här blev ett lite längre inlägg om mitt halvtråkiga liv än vanligt, men det stör knappast. Ni som läser läser och ni som inte gör det missar inte så farligt mycket skoj. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback