Stay

Gissa om jag sov gott i min nya säng! Steg ändå upp lite tidigare än igår. Redan klockan 12 tog jag spårvagnen några hållplatser in mot stan. Köpte en ny tröja och ett par vantar samt en stor slush ice som jag hämtade hem åt Molly som är sjuk och har varit hemma från skolan idag.
 
Min egen skola börjar klockan fem, så nu ska jag kolla igenom några uppgifter i matematiken och sedan göra mig klar att fara. Hinner på sjuans tåg till Karis vilket betyder att jag är framme redan kl 8. Länk står då på schemat!

 
Bjuder på två verkligt fina bilder på mig eftersom jag är på sådant humör. Har min nya tröja på. Den glittrar lite, men det syns inte riktigt på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback