Svar på fråga

Fick en kommentar med frågan om var jag har köpt det där smycket/pluggen som man kan lägga på telefonen i hålet som är till för hörlurar och som även skyddar mot damm.

Jag har tre stycken olika smycken, två "diamanter" och ett hjärta. Den ena lilla diamanten beställde jag från en hemsida samtidigt som jag köpte några Iphoneskal och de två andra är från Glitter. I Glitter finns det ganska många olika och det kommer ofta nya. Priset ligger väl på ca 3-6 euro styck, lite beroende på.

 
Har just sett igenom Torka aldrig tårar utan handskar för tredje gången. Första gången såg jag när den kom på Sveriges tv, sedan när den kom på Fst5 och nu på Youtube. Grät som vanligt under de sista 10-15 minuterna av tredje avsnittet. Försöker få tillbaks en lite mera normal dygnsrytm, så ska hoppa i säng nu. Gonatt!

Kommentarer
Anonym

Var har du köpt det turkosa skalet ifrån? Det är super vackert! :)

2013-02-06 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback