Här kommer natten

Haft en liten paus här på bloggen. Har inte riktigt mått 100% bra och har också missat några dagar i skolan, men idag känns det bättre. Det har blivit mycket planering med mamma; bl.a. om flytten till vår nya lägenhet i Helsingfors i slutet av nästa månad, resa till Paris på min födelsedag, möjligt byte av gymnasium mm. Tiden går så snabbt plötsligt.
 
 
Min nya långärmade från Mango. Hade den på mig för första gången igår. Tycker att den är så fin! Kostade 19,95 tror jag. Idag måste jag också göra mig fin eftersom det blir fest. Bestämde mig för att lite festas kanske bara gör gott åt mitt mående. Tar med mig fina Paulina och far iväg kl 7 med tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback