Kladdkakstorsdag



Mm. Det blev kladdkaka till kvällsmål idag. På bilden ser ni också hur fint jag har ätit av den, orkade aldrig ta fram något fat åt mig. Och så tycker jag inte om kanterna heller så ca 4 cm därifrån flög i roskisen - därför ser den väl ut som den gör nu.

Imorgon skriver jag engelskaprov och efter det far jag till pappa i Borgå. Min lillebror Elmer ringde idag åt mig och tyckte att jag skulle komma dit och vad gör jag inte för honom? Har faktist inte sett mina småbröder sen julen då pappa har varit flera veckor i Australien. Avundsjuk? Jo. Och inte känns det bättre heller då min äldsta lillebror är i Hawaii för tillfället och kommer hem först i mars. Nå hur som helst så är jag ändå bara en natt i Borgå och kommer hem på lördag eftersom jag ordnar tjejkväll/utflyttningsfest här hos mig då. Kommer bli jättekul som vanligt! Har redan fyllt kylskåpet med dricka (Mimmi bjuder!) och frysen med isbitar.

Kommentarer
molly

*han kommer hem i slute av april gullevän:)

2013-01-31 @ 22:33:43
CliftonProre

Sup lads!

We all mainly required to positively express precisely how content I was to having got here over this excellent page! It is actually so much a excellent resource for virtually all details that intrigues me personally, and I at present noticed a huge amount of produced by doing research over the articles and reviews furthermore discussions.

Seeing as a Botulinumtoxin professional person whom simply just opened my own company, I may easily show to the reason that remaining at privy with regards to the recent advancements in botulinum toxin A therapy is most critical for enabling natural and practical gains.

In case any individual are potentially interested in understanding considerably all about the means of Botulinustoxin solution, see to it to take a look at my internet site, which kind of specializes in lipofilling treatments for both women and men.

Cheers and then to looking to experiencing our ideal, Zackary.


[url=https://injectorbekki.com/contact/]restylane filler in Richmond KY[/url]

2023-09-25 @ 02:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback