Kocken Mimmi

Har lite glömt bort bloggen på sistone. Men jag har inte alls orkat och har inte använt datorn annors heller så. Dessutom håller min dator på att säga upp kontraktet och är inte alls samarbetsvillig. Nå jag har haft den nu i säkert fem år redan. Vilken tur att jag har önskat mig en ny till födelsedagen.

En sak jag har varit aktiv med här de senaste veckorna har varit matlagning.
Eftersom jag i princip inte haft nästan någon skola alls så har jag tagit mig den där lilla extra tiden att göra ordentligare mat. Gjort lite ditt och datt, igår gjorde jag för första gången omelett! Utöver det har det blivit massor med frukt, ovanligt mycket faktist. Fast helt nyttig har jag ändå inte varit, på tisdag blev det lite spontant festas med Janni. Skitkul hade vi åtminstone!
 
 
Gårdagens och dagens lunch/middag/mellanmål eller något. Omelett med vitpeppar, dill och extra korv samt ceasarsallad så som jag vill ha den. Enklare blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback