Läkarbesök

Hade endast en lektion i skolan idag eftersom mamma kom efter mig klockan 1 då vi skulle iväg till Ekenäs sjukhus. Var just inne hos ortopeden som undersökte min fot/vrist och han tyckte att ingen operation behövs, så det var helt skönt att få höra. Nu sitter vi i kafeterian med mamma och äter morgonmål, höhö. Har inte ätit ännu idag, så tankar med en mandarin och lite choko.

Ska ännu på ultraljud (sköldkörteln) före vi kör hem till Karis igen (jag bakom ratten såklart!). Senare blir det jumppa med mamma och hennes kompis och efter det hade jag tänkt beställa pizza hem och bara fläska mig i soffan. Haha, ganska kul eftersom läkaren just sade åt mig att jag absolut inte får bli överviktig med tanke på att jag har så dåliga fötter. Fast jag får nog äta många pizzor ännu innan jag blir tjock påriktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback