Madonna goes bananas

 
Mums säger jag bara. Fixade till en stor fruktskål åt mig till middag/kvällsmål. Mina tänder tål inte så syrliga saker, så för att kunna äta apelsin etc måste jag hälla på naturell yoghurt för att jämna ut det. Dessutom får jag allt för lite kalcium i mig, så försöker verkligen äta mera mjölkprodukter för tillfället! Sätter man ännu lite kanel på så är delikatessen fulländad.
 
Vad annat? Jo, jag har haft mer eller mindre mens nu i tolv dagar (har vanligtvis ~5 dagar), så anemin börjar göra sig påmind igen. Skitkul, verkligen. Har varit så trött idag att jag gick och lade mig så fort jag kom hem från skolan och sov ända tills gubben min ringde på dörren och väckte mig när han skulle komma efter sin träningsväska. Har varit både till butiken och ut med hunden efter det, så någon slags vardagsmotion har jag fått trots allt.
 
Tror bestämt att jag snart får sällskap hit igen. Glass framför tv:n låter helt okej så här en onsdagkväll. (Kalcium!! Och tre kilo socker.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback