Mimmimys

Det går aningen trögt med bloggningen, men jag har inte riktigt haft tid att blogga. Okej visserligen tar det inte länge att slänga in ett inlägg, but still. Igår besökte vi Ekenäs med Simon och träffade bl.a. Pau. Åt pizza och på kvällen hängde vi i Serendi med tjejerna. Lite före tolv på kvällen/natten fick jag sådan lust att springa, så for på länk. Sov 12 timmar i natt, vaknade kl 3 och for till Darin och äta. Köpte också en kofta från Canny. Den var på rea för 20 euro. Jeje.
 
Mamma tog med min Iphone till Hesa idag för att lämna in den på reparation, så har varit utan den. Måste erkänna att det har känts riktigt tomt.. Jaja jag får åtminstone tillbaks den redan om en halvtimme när mamma kommer hem igen! Det var låsknappen där uppe som inte fungerade. Tycker att 78 euro för att fixa en liten knapp är ett riktigt saftigt pris. Husch.
 
 
Inga större planer för den här fredagkvällen än att fara till Serendi med gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback