My new shoes




Visst är de snygga? I äkta läder från Din Sko. Riktiga priset var väl 80 euro, men jag fick dem för halva på rea. Det enda minuset är att de är ganska hårda och om man går länge i dem får man lite sjukt i tårna. Men vill man vara fin får man lida pin :) Och så farligt sjukt tar det ändå inte.
 
Ska försöka mig på läxläsning nu och sedan får jag väl sällskap hit till mig. Aja, vet ni hur sorligt det var när jag såg sista avsnittet ever av Gossip Girl förra veckan?! Jätte mega sorgligt. Har följt med serien nu i flera år (!), nästan sedan den började sändas. Ååh. Åtminstone slutade den bra och för tillfället läser jag den första Gossip Girl boken - It had to be you. Den utspelar sig före själva tv-serien och allt det startar. Har inte kommit så långt, men den ska vara färdigläst om två veckor då jag ska presentera den på engelskan.
 
Nu läxor alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback