Skön måndag

Aj vad skönt det var att börja först klockan 1 idag. Fast om jag byter skola nu till nästa period så kommer dagarna att vara helt lediga och lektioner först klockan 5-8 på kvällarna. Heh. Ska till Hesa imorgon och tala med rektorn om mitt eventuella skolbyte. Enligt mamma så verkade hon riktigt trevlig, så vi får hoppas på det!
 
Var med skolan och åka skridskor idag på gymnastiken. Inte så farligt kallt ute, så jag överlevde. Mina tår frös ändå lite grann. Resten av kroppen blev helt svettig då vi spelade ishockey eller vad man nu kallar det då man inte spelar med en riktig puck. Tycker det är riktigt roligt en stund, men när skridskorna sedan börjar skava och min vrist värka så får det räcka. Dessutom flög jag på isen och har säkert ett stort blåmärke på kommande.
 
 
När jag kom hem lagade jag till wok åt mig med några knackorvar. Haha, inte världens bästa kombination, men det dög riktigt bra så hungrig som jag var. Vad ska jag annors krydda woken med? Brukar lägga i lite malen vitpeppar och chilipulver, men det blir nu bara så där halvgott. Finns det någon speciell wokkrydda man kan köpa eller någon slags sås som smakar bra? Testade nån gång på en woksås från butiken, men den smakade bara konstigt.. Snälla kommentera om ni vet något bra!

Kommentarer
janni

sån där thai sås :D

2013-01-21 @ 17:06:30
URL: http://jannisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback