I wanna feel like this

Dagarna bara flyger förbi. Orkar inte desto mer gå in på vad jag har sysslat med den senaste tiden, men mycket program har jag haft. Här är några bilder från tisdag då jag satt ute i solen med en bra bok medan Alfons var på inträdesprov i Arcada.
 
 
På onsdag for jag iväg till Åbo på 'hemligt uppdrag' med syster och igår låg jag bara hemma hela dagen och såg på tv fast det var hur soligt som helst ute. Ibland får man ha sådana dagar också.
 
 
Ajja. Dessutom har jag äntligen lyckats få det där körkortet som alla talar om hela tiden. Har inte själv haft någon brådska med att få det, fast usch så skönt det är att ändå ha det. Även fast jag inte har någon användning av bil här mitt inne i Helsingfors centrum, så är det kul att ibland kunna låna någons bil och köra sig själv någonstans. Också senare i livet kommer jag så klart säkert att behöva bil.
 
Kvällens planer är att möta upp Alfons på tågstationen då han kommer tillbaks från Vasa, lämna killen hemma och fara ut på en drink med Paulina och Josefin. Som avslutning på dagen far jag och A antagligen på bio och hemma i säng är vi i så fall först efter kl 1 på natten. Men vad gör då det när det är sommarlov och ledigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback