Ingen vanlig glass

Jag tycker inte alls speciellt bra om Ben & Jerry's. Det är så sjukt överpris på deras glass. Eller glass och glass, man får lov att gräva efter glassen bland alla godisar och chokladbitar! Usch. Har aldrig köpt en egen burk Ben & Jerry's, bara smakat av syster. För kom igen, vem vill köpa en halv liter glass för ca 7 euro när du får två liter vanlig glass och en stor godispåse för samma pris?
 
 
Jaja. Hur som helst så lyckades pappas fru köpa en burk Ben & Jerry's åt mig idag i butiken. Om det finns något jag älskar så är det peanut butter cups, och den här hade precis det i sig! Glassen var dock så fyllig och mättande (speciellt med alla enorma chokladbitar i sig) så jag orkade precis med en fjärdedel av den innan jag gav upp och lade den tillbaks i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback