Pearl Wand



Var första gången i Tiger på söndag tillsammans med Paulina. Roligt med något nytt, fast musiken som spelades där föll mig inte riktigt i smaken. Ska bli skönt att på veckoslutet fara ut med tjejerna i Ekenäs igen och dansa loss ordentligt :)



En vacker egobild får ni också på mig då jag testade min nya locktång som jag köpt tidigare idag. Åkte in till Östra Centrum med bussen på dagen och träffade mormor. Åt god mat på en grekisk restaurang och shoppade en del saker till min "nya hobby". Haha. Mer om det i ett annat inlägg!




En sådan här locktång köpte jag.
Har redan en längre tid funderat på att investera i en, eftersom vi bara har haft en plattång här hemma och jag har fått lära mig att göra lockar med den. Nu hittade jag en som såg perfekt ut i Clas Ohlson och köpte den direkt! Det är samma märke som på vår plattång, vilken har hållit bra i flera år, så det kändes som ett säkert val. Priset låg just under 50 euro.

Och jo, jag vet att mina inlägg som dyker upp ca 1 gång i veckan är smått flummiga, men det får ni leva med. Sry. Orkar verkligen inte satsa mera på bloggen än så här för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback