Hej alla fans

Jag är äntligen hemma i Finland igen efter en jätteskön resa. Paris var otroligt fint! Även fast det ännu var en aning kyligt väder där och kring +6 grader, så tror jag att det här var en riktigt bra tid på året att besöka staden. Shoppinggatorna var fulla med människor och man fick ofta köa när man skulle någonstans. Tänk er då hur jobbigt det måste vara där i juni-juli-augusti?!
 
Hade såklart min kamera med till Frankrike och ni ska få se lite bilder så fort jag har fört över dem till datorn. Tills dess får ni nöja er med en bild från Instagram!
 
 
Flög med Finnair en solig och molnfri dag.
 
Aja. Ska om en stund göra en sak och jag är rätt så nervös.. Berättar mer om det senare ifall det gick bra!

Kommentarer
amanda

Jag var dit i september det var perfekt, varken för kallt eller för varmt, och inte för mycket turister heller!

2013-03-20 @ 17:03:52
URL: http://janniftamanda.blogg.se
amanda

Jag var dit i september det var perfekt, varken för kallt eller för varmt, och inte för mycket turister heller!

2013-03-20 @ 17:13:41
URL: http://janniftamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback