Hey porsche

Mange Makers på fredag med Paulina var riktigt skoj! Lördagen blev lite halvt misslyckad för min del då jag började må riktigt dåligt tidigt på kvällen och aldrig slapp iväg ut på krog med resten av gänget.. Men före det hade jag det hur kul som helst. Söndagen slöade jag i stort sätt bort med lite kebab och bastu.
 
Haha. Enda lyckade bilden från Mange.. Av kanske 80 st?..
 
Känns inte riktigt som om jag skulle ha gjort något vettigt idag heller, till och med lektionen i skolan var onödig. Skulle hellre ha stannat en natt till i Karis. Nå jag har arbetsintervju imorgon och prov på onsdag så måste läsa på det. Lunch med pappa borde jag även hinna med, har inte sett honom på en månad åtminstone? Sedan blir det påsklov och till skillnad från många andra har jag ledigt redan på torsdag. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback