I don't wanna lose you now





Så här mumsig brunch lagade jag åt mig idag. Med lite olivolja och peppar på tomaterna smakar det helt ljuvligt. Må det vara extra kalorier, men allt blir så mycket godare med olivolja! Och man behöver ju inte hälla på hela flaskan.. Måst även tipsa er om yoghurten med mango. Såå god. Äntligen finns den i mindre förpackning än 1 liter.
 
Ska snabbt fixa några saker här hemma, städa och så vidare, sen åker jag in till stan för att titta i butiker. Borde hitta en snygg kjol till min nya topp som jag köpte inne på Monki i förrgår. Har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig imorgon på Mange Makers, kanske jag borde titta efter något som skulle passa till det också? Jobbigt att söka efter kläder här hemma eftersom det mesta ännu ligger i kassar och lådor. Lata jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback